Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi)

Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi) - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi), dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi)

See also


Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi)

Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi)
  Teknik Penceritaan  
1. Pemerian
  • Pak Itam toleh kiri kanan. Pokok pisang, pokok lengkuas, serai, betik dan rumput-rampai sekitar rumahnya mengangguk perlahan ditiup angin pagi. Nyaman benar hidup di perkampungan, tetapi…
2. Dialog
  • “Dah kaujemput budak-budak suratkhabar?” tanya Pak Itam.
  • “Sudah!” jawab Tuk Mat.
3. Imbas Kembali
  • Tiba-tiba hatinya dipintali kesayuan. Di mana Siti Nurhidayah? Di mana Izwan dimana Nuryani Iman? Sudah berpuluh tahun berpisah.
4. Monolog dalaman
  • Pak Itam sudah berfikir-fikir, budak-budak surat khabar sudah tentu akan mengerumuninya, menghulur berbelas, mungkin berpuluh kaset perakam suara mahu menemuramahnya.



Jadi jawapan kepada soalan Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi)

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi), Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Teknik Penceritaan, Cerpen Memori Seorang Tua (Zahari Affandi) Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2017/09/teknik-penceritaan-cerpen-memori.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.