Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi) - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi), dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

See also


Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)
  Teknik Penceritaan  
1. Teknik Dialog
  • “Abang tak mahu pergi kebun? Apa kata abang pergi sebelum abang menjadi ahli korporat nanti,” rayu Mikraj.
  • “Tak perlu!” Israk menghayun kata-kata
2. Teknik Imbas Kembali
  • Mikraj teringat akan peristiwa yang berlaku pada Wah semasa muda.
  • Ketika Wah masih remaja (tidak seperti remaja pada masa kini), Lebai Saleh pernah bertakhta di hati Wah. Tetapi terpisah setelah Lebai Saleh mengaji di Mesir………….Mikraj tersentak daripada lamunan yang melangit ketika Wah mengacannya.
3. Teknik Pemerian
  • Pagi nirmala. Camar menyanyi mesra bersaing dengan cengkerik menunjuk ketangguhan. Daun-daun melambai-lambai setenang air Sungai Perak. Bot tambang sudah mula beroperasi.



Jadi jawapan kepada soalan Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi), Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Teknik Penceritaan, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi) Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2017/09/teknik-penceritaan-cerpen-israk-erda.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.