Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi) - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi), dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

See also


Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)
1. Nilai menghormati ibu bapa.
  • Israk menolak baik pelawaan ayahnya untuk makan durian bersama-sama keluarganya
2. Nilai ketabahan.
  • Wah amat tabah membesarkan anaknya tanpa kehadiran suami.
3. Nilai keprihatinan
  • Mikraj amat prihatin akan perasaan neneknya yang sentiasa terguris dengan perbuatan dan kata-kata abangnya yang seolah-olah mengejek dan memperlekehkan kehidupan miskin neneknya.
4. Nilai kasih sayang
  • Wah amat menyayangi anak cucunya, sehingga sanggup menggunakan tenaga tuanya untuk menyelamatkan cucunya yang jatuh ke dalam sungai walaupun Israk selalu menyakiti hatinya.



Jadi jawapan kepada soalan Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi)

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi), Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Nilai, Cerpen Israk (Erda Roslan Khairi) Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2017/09/nilai-cerpen-israk-erda-roslan-khairi.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.