Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH

Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH

See also


Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH

Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH
Jawapan:

BAB 11: ORANG RUMAH SEBELAH

Fatimah menerima E=Mel menceritakan hubungannya dengan Zahid. Fatimah menceritakan bahawa Zahid yang yang ditemui oleh Waheeda adalah anak kepada Datuk Yasser, tuan punya Sri Gading holding. Raidah sangat gembira mendengar berita tersebut

Di Flamingo, berita kemenangan Waheeda sebagai Miss Tourism International  disebarkan kepada semua. Detik-detik kegemilangan diceritakan oleh Anati kepada semua warga Flamingo Resort. Seterusnya Waheeda diberi cuti satu hari. Di biliknya Waheda menerima bunga daripada Zahid dan Dr. Rushidi. Waheeda juga menceritakan hubungannya dengan Zahid kepada Bazilah. Bazilah sangat gembira dan berpesan supaya Waheeda menghantar kad jemputan nanti.

Manakala di Tajau Emas pula, Raidah berasa pelik bila diberitahu rombongan Datuk Yasser akan dating merisik anaknya sedangkan Waheeda masih berada di Singapura.  Acara merisik ini diteruskan juga tanpa kehadiran Waheeda.  Walaubagaimanapun, Raidah mengharapkan Waheeda akan pulang pada majlis pertunangan itu nanti.



Jadi jawapan kepada soalan Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Sinopsis Novel Tirani Bab 11 ORANG RUMAH SEBELAH Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/08/sinopsis-novel-tirani-bab-11-orang.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.