Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN

Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN

See also


Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN

Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN
Jawapan:

PERSOALAN
1) semangat kerjasama dalam perjuangan contohnya ,datuk bahaman mendapat kerjasama yang padu daripada orang-orangnya .
2) kegigihan anak-anak dalam mempelajari kemahiran untuk menentang penjajah. contohnya, Zahid dan rakan2 sebayanya sentiasa berlatih silat .
3) Kepentingan kepimpinan dalam mana-mana perjuangan contohnya, Datuk bahaman memperlihatkan sifat kepimpinan yang baik dalam memimpin orang2nya menetang inggeris



Jadi jawapan kepada soalan Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Persoalan kajian novel DARAH TITIK DI SEMANTAN Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/08/persoalan-kajian-novel-darah-titik-di.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.