Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad)

Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad) - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad), dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad)

See also


Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad)

Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad)
  Teknik Penceritaan  

1. Pemerian

Ceper pun serupa. .Ia memancutkan airnya begitu deras bagaikan anak panah yang baru saja lepas dari busurnya.Dan pancutan itu menebuk tebing hingga mencipta lubuk yang dalam-dalam, menyusur dasar bersama-sama ikan yang bercahaya matanya, bersama anak-anak dan bapa-bapa udang, bersama lumut yang lembut kehijau-hijauan dan bercahaya seperti manik-manik dipanah cahaya lampu.

2. Dialog

“Orang tak sedar diri. Tak tahu tanggungjawab. Air bah habis bunuh padi kita, awak masih cengkuih ketitir. Suami apa macam ini!”

3. Imbas Kembali

Aku masih ingat waktu itu ibu pun mengamuk juga.Dia marah sangat kepada Ceper sampai menyumpah-nyumpah kerana habis padi buntingnya mati lemas.



Jadi jawapan kepada soalan Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad)

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad), Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Teknik Penceritaan, Cerpen Ibu dan Ceper (Shahnon Ahmad) Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2017/08/teknik-penceritaan-cerpen-ibu-dan-ceper.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.