Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran)

Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran) - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran), dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran)

See also


Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran)

Aspek Sastera Drama Sinopsis Hemodialisis (Jais Sahok)

Sinopsis

Drama Hemodialisis mengisahkan Abah yang sakit tetapi enggan mendapatkan rawatan terutama daripada anaknya sendiri Dr. Afif. Abah tidak mahu menyusahkan ahli keluarganya dan lebih selesa berada di rumah. Abah menganggap dia akan mati tanpa mahu berusaha mengubati penyakitnya. Abah cuba dipujuk oleh cucunya, Nabilah tetapi gagal. Abah dibawa ke klinik secara paksa. Setelah empat jam, abah pulang bersama-sama mesin hemodialisis yang dikendalikan sendiri.

Abah berasa tidak selesa dengan mesin itu. Dr. Afif menerangkan tindakannya memaksa abah ke klinik dan merawatnya kerana ingin membalas budi dan mahu abah terus hidup. Abah dikunjungi oleh Fatin Atiqah dan teman lelakinya Saufi. Fatin Atiqah menyampaikan berita bahawa dia telah lulus dengan cemerlang dalam peperiksaannya. Abah yang terlalu gembira telah terlucut wayar mesin hemodialisisnya. Keadaan menjadi cemas. Abah berjaya diselamatkan oleh Dr. Afif.

Pemikiran

Kasih sayang dalam kalangan ahli keluarga.



Jadi jawapan kepada soalan Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran)

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran), Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Aspek Sastera Drama Hemodialisis (Jais Sahok - Sinopsis, Pemikiran) Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/12/aspek-sastera-drama-hemodialisis-jais.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.