Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA

Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA

See also


Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA

Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA
Jawapan:

BAB 7: KE PULAU SENTOSA

Percutian ke Pulau Sentosa ditemani oleh sahabatnya Bazilah dan Dr Zahari. Waheeda bersama rakannya menghabiskan masa di pulau tersebut. Kebanyakkan masa dihabiskan dengan membaca buku yang tersedia di hotel tersebut. Mereka juga menghargai  anugerah alam disitu. Jenis tumbuh-tumbuhan yang ada di situ seperti pohon putat laut dan pohon ketapang yang mengingatkan  Waheeda kepada kampong halamannya. Suasana di situ juga menjadi sumber inspirasi kepada Wheeda untuk memajukan lagi homestay kepunyaan bapanya.

Semasa Waheeda, Bazilah dan Dr Zahari berbincang, tiba-tiba munculnya  Dr Averroes. Dr Averroes juga dikenali sebagai Dr Rushdi. Percutian ini semakin rancak dengan kehadiran Dr Rushdi. Mereka bersantai bersama-sama berkongsi pengalaman dan pandangan.



Jadi jawapan kepada soalan Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Sinopsis Novel Tirani Bab 7 KE PULAU SENTOSA Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/08/sinopsis-novel-tirani-bab-7-ke-pulau.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.