Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5

Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5 - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5

See also


Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5

Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5
Jawapan:

Bab 20 Ke Pusat Rawatan Islam

Keluarga Waheeda membawanya berubat di Pusrawi. Di situ, Waheeda bertemu dengan Lais yang pernah bekerja dengannya di Flamingo Resort di Singapura. Lais membawa bapa saudaranya, Abdul Aziz yang mengidap strok akibat menghadapi masalah peniagaan. Bapa saudaranya itu membuka peniagaan chalet dan ladang strawberi di Cameron Highlands. Lais kemudian memperkenalkan Waheeda kepada bapa saudaranya itu, Dr Wamariah mendengar Waheeda bercerita tentang sikap suaminya yang panas baran dan menuduhnya curang dengan lelaki lain. Waheeda juga membertahu doktor itu bahawa dia sudah diceraikan oleh suaminya di hadapan ibu bapanya sendiri. Dr Wamariah mengingatkan Waheeda supaya tidak menganggap dirinya sahaja baik kerana sikap begitu dapat mendatangkan perasaan bangga diri. bagi merawat sikap bangga diri. Nasihat doktor itu menjadikan Waheeda lebih positif. Ghazi berfikir tentang chalet dan ladang strawberi milik Abdul Aziz di Cameron Highlands yang dianggapnya strategik. Dia melihat perniagaan Abdul Aziz itu berpotensi untuk dimajukan. Ghazi bertanya kepada Lais sama ada perniagaan bapa saudaranya itu mahu dijual atau tidak. Lais berkata bahawa perniagaan itu mememangnya hendak dijual bagi menyelesaikan hutanya kepada bank.



Jadi jawapan kepada soalan Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Sinopsis Novel tirani Bab 20 tingkatan 5 Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/08/sinopsis-novel-tirani-bab-20-tingkatan-5.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.