Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma

Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma

See also


Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma

Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma
Jawapan:
Sel sperma lebih kecil berbanding sel saraf.
sel saraf menghantar impuls pada otak manakala sel sperma menghantar maklumat genetik lelaki ke badan perempuan untuk disenyawakan .

sel saraf berada di seluruh bahagian badan manakala sel sperma hanya ada pada organ pembiakan .



Jadi jawapan kepada soalan Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Berikan persamaan dan perbezaan antara sel saraf dan sperma Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/07/berikan-persamaan-dan-perbezaan-antara.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.