Apakah fungsi kondenser liebig?

Apakah fungsi kondenser liebig? - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Apakah fungsi kondenser liebig?, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Apakah fungsi kondenser liebig?

See also


Apakah fungsi kondenser liebig?

Apakah fungsi kondenser liebig?
Jawapan:

Kondenser liebig mengkondensasikan wap air menjadi air semula yang melalui sebuah tiub  dan mengelakkan wap air daripada terkeluar daripada balang itu.



Jadi jawapan kepada soalan Apakah fungsi kondenser liebig?

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Apakah fungsi kondenser liebig?, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Apakah fungsi kondenser liebig? Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/07/apakah-fungsi-kondenser-liebig.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.