Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI

Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI

See also


Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI

Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI
Jawapan:

BAB 15: HIDUP RANGGI

Permandangan di kawasan kampung Matang  dan Kubah begitu indah. Banjaran Matang yang menghijau dan Gunung Serapi yang membiru dari kejauhan sentiasa kelihatan mengapung awan.  Senario  pemandangan  dari Tajau Emas hingga ke kaki banjaran bagaikan lukisan gambar. Ini telah digambarkan oleh zahid  semasa dia berada di kampungnya. Malahan pelancong asing juga memuji permandangan di kawasan tersebut. Zahid juga mengenangkan nasib yang akan menimpa kawasan  yang menghijau tersebut sekiranya rancangan untuk membina lapangan terbang kedua bagi Bandaraya Kuching menjadi kenyataan. Dalam masa yang sama, zahid juga terkenang  kehidupannya semasa berada di luar Negara bersama beberapa wanita. Malahan gaya afsunnya boleh mencairkan hati wanita.

Sejak pertemuan dengan Waheeda di Flamingo, persepsi Zahid  tentang cinta dan kehidupan kini berbeza. Zahid teringat kata-kata kawannya bahawa hidup ranggi tidak sampai ke mana sedangkan usia semakin meningkat.

Dalam dua minggu bergelar pengantin baru, keintiman semakin terpaut utuh antara Zahid dan Waheeda. Waheeda juga bersyukur kerana berjaya membina kerjaya serta keterampilan sentiasa meniti dibibirnya.



Jadi jawapan kepada soalan Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Sinopsis Novel Tirani Bab 15 HIDUP RANGGI Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/08/sinopsis-novel-tirani-bab-15-hidup.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.