Apakah itu kata kerja Intransitive?

Apakah itu kata kerja Intransitive? - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Apakah itu kata kerja Intransitive?, dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Apakah itu kata kerja Intransitive?

See also


Apakah itu kata kerja Intransitive?

Apakah itu kata kerja Intransitive?
Jawapan:


Kata kerja intransitive yang tidak merujuk kepada elemen. Ia adalah suatu kata kerja tindakan yang tidak dipunyai oleh sesiapa atau apa-apa. Hampir semua perkataan boleh digunakan sebagai transitive atau intransitive. ‘ Pergi’ adalah satu-satunya yang sentiasa intransitive.



Jadi jawapan kepada soalan Apakah itu kata kerja Intransitive?

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Apakah itu kata kerja Intransitive?, Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Apakah itu kata kerja Intransitive? Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/07/apakah-itu-kata-kerja-intransitive.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.