Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi

Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi , dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi

See also


Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi

Cadangkan sumber alternatif lain yg boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi
Jawapan:


Biodiesel adalah bahan api alternatif yang boleh digunakan sebagai pengganti diesel petroleum dan bahan api tersebut merujuk kepada ester metil lemak yang dihasilkan daripada minyak sayuran dan lemak haiwan melalui proses kimia.



Jadi jawapan kepada soalan Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi , Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Cadangkan sumber alternatif lain yang boleh menggantikan sumber bahan api semulajadi Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/07/cadangkan-sumber-alternatif-lain-yang.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.