Apakah maksud pusat rehabilitasi?

Apakah maksud pusat rehabilitasi? - helo kawan soalan dan jawapan, Belajar tentang perkongsian pengajaran kali ini bertajuk Apakah maksud pusat rehabilitasi? , dalam membantu untuk menjawab soalan atau membantu pembelajaran Ye, Mudah-mudahan kandungan posting soalan dan jawapan yang saya kongsi ini anda boleh faham, jika terdapat sebarang masalah Sila berasa bebas untuk komen.

Masalah pautan : Apakah maksud pusat rehabilitasi?

See also


Apakah maksud pusat rehabilitasi?

Apakah maksud pusat rehabilitasi?
Jawapan:
Rehabilitasi adalah sebuah kegiatan ataupun proses untuk membantu para penderita yang mempunyai penyakit serius atau cacat yang memerlukan pengobatan medis untuk mencapai kemampuan fisik psikologis, dan sosial yang maksimal.



Jadi jawapan kepada soalan Apakah maksud pusat rehabilitasi?

Semua bahan ini untuk menjawab soalan Apakah maksud pusat rehabilitasi? , Mudah-mudahan boleh memberi manfaat kepada semua. Well, Semua ini menyiarkan soalan dan jawapan yang buat masa ini.

Anda sedang membaca artikel tentang pelajaran Apakah maksud pusat rehabilitasi? Pelajaran ini dan url artikel ini permalinknya https://soalanandjawapan.blogspot.com/2016/07/apakah-maksud-pusat-rehabilitasi.html Semoga bahan artikel yang boleh membantu jawab soalan terpelihara rakan, baik belajar.